Hak milik : TIHAH ZAINAL ©
Facebook | Twitter | Tumblr


Fakhrul Rashid is my one and only.

Old us.

Tears tears tears. Kawan, dude, bro. Mana kebangangan kita yang dulu. Dulu kita kawan baik, aku siap jatuhkan air mata aku dulu untuk kali pertama dekat sekolah...okay mungkin bukan kali pertama sebab masa aku sekolah rendah aku main bola keranjang lepastu jatuh luka kat lutut... Anyway, nangis bila dapat tau kau tukar kelas. Aku dah cakap dulu, kita mesti tak rapat dah lepasni kita tak akan rapat dah. Kau yakinkan aku, kau cakap persahabatan kita akan kekal.

Tak pernah aku lupa waktu kita kawan dulu. Tapi sekarang lebih daripada lain. Kau lagi rapat dengan mak aku banding dengan aku sendiri. Kau siap panggil mak aku Mama, wow berani gila. Nanti aku panggil ayah kau Daddy. Kenapa kau tak wish dekat aku terus birthday aku? Aku berhenti bagi hadiah sebab kita dah kurang bertegur. Kau ingat tak setiap kali birthday kau, aku tak berhenti bagi hadiah. Aku tau kau takkan baca post ni, sebab kau pun nak pergi PLKN dah.

Aku sedih bila nampak kau, aku nak tegur, tapi hati aku terlalu sedih sebab pikir time kita dulu. Kau dah macam kembar aku, tapi yang langsung tak seiras. Kau anak ke-2, aku anak ke-2 jugak. Nama ayah kau mula huruf Z, ayah aku pun mula huruf Z. Mak kita dah kawan baik. Kau kurus, aku gemuk. Kau tinggi, aku terbantut. Kau hitam, aku putih. Melampau sangatkan? Lewl. Kau pun macam nak tak nak tegur aku.

Aku terbaca post kau dulu. Yela manala tak terbaca, aku admin blog kau. Dengan lagu titanic kat blog aku, aku terbaca post Kawanku Peah. Terharu dengan post dua tahun lepas. Kau salah sorang kawan yang buat aku sangat happy, aku akui. Terima kasih sebab pernah muncul dalam hidup aku dulu. Dan terima kasih sebab kekadang ada senyum dekat aku. Aku doakan kau berjaya dalam hidup kau, aku akan ingat nama ayahmu yang sayang aku sampai mati, kalau aku kahwin nanti aku ajak kau jadi VIP, kau basuh pinggan. Bye kembar tak seiras.

Aku dah putus asa nak yakinkan hati aku, banyak sangat benda yang yang terlalu yakin dan aku terlepas. Kalau aku boleh pendam benda ni untuk 2 tahun yang lepas, aku masih boleh simpan untuk tahun seterusnya.