Hak milik : TIHAH ZAINAL ©
Facebook | Twitter | Tumblr


Fakhrul Rashid is my one and only.

Grown up.

Ajet ajet ada readers setia aku ni. Well this is me, ubah la macam mana pun, even empat tahun yang berikutnya, masih ada keberiaan dan keyakinan tahap melampau yang ada yang akan setia ikut perkembangan aku.

Past few weeks, aku baru habis SPM. How? Usah disoal. Aku cuma yakin paper Sains sahaja. Sebelum ni aku paling tak yakin paper Sains la, tapi kali ni lain jadi. Keep calm and Kun fayakun.


Sekolah dah habis, now what? Aku terfikir mungkin sambung STPM since my schoolhood untuk dua tahun lepas tak begitu enjoyable. Orang cakap aku berubah sebab aku taksubkan someone. Tak, aku berubah sebab aku...mungkin taksub. Tapi aku bukan taksub, aku cuma takutkan encik kesayangan aku marah. Haih. Bunyi tetap macam taksub. Hard to say. But kena la paham. Aku jenis yang, dah sayang tu tahan je la. Gaduh dekat hari-hari bhai, complaining keterukan each other. Masing-masing ego, tapi susah lepas. Tapi jahatnya aku ni, aku percaya one day mungkin akan putus. Sayang tetap sayang. Tapi apa guna kalau bersama, kita tau yang kita masih akan sakitkan satu sama lain.

I was just hoping I'll get to continue my study, gain new experience somewhere else, mungkin not with him, atas sebab tertentu. Aku boleh jadi diri aku tanpa dia sakit tengok aku, but at the same time, aku tahu dia akan sakit kalau tahu aku dapat further study, kalau dapat ye, kalau. Kalini yakin pasal benda macam ni kena kurang sikit, sebab nanti menyesal dikemudian hari.

How's my life journey lepas ni? Aku pun taktau.